Fa cent anys, es va inaugurar el Museu Darder d’Història Natural, a Banyoles, gràcies a la donació que va fer Francesc d’Assís Darder i Llimona (1851-1918), veterinari i taxidermista que tenia una botiga a Barcelona on venia animals dissecats i material divers per a l’estudi i la pràctica de les ciències naturals. És al voltant d’aquest centenari que versarà el XXIII Col·loqui de Tardor, que durà per títol: Dels museus de ciències del segle XIX al concepte museístic del segle XXI. Cent anys del Museu Darder de Banyoles.

El col·loqui, que enguany estarà coordinat per Josep Maria Massip, Crisanto Gómez i Lluís Figueras, en representació de les tres entitats organitzadors: Centre d’Estudis Comarcals de Banyoles, Universitat de Girona i Museu Darder de Banyoles, que seguirà el format dels darrers anys, començarà el divendres dia 25 de novembre amb una conferència inaugural, li seguira una jornada de treball al llarg de tot el dissabte i acabarà el diumenge al matí amb una conferencia de clausura.

Podeu veure el programa aquí.
Per inscripcions, premeu aquí.